.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود. ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در قاب تلویزیون و رادیوی شبکه استانی
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود.(ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت
شمال نیوز: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه ارادت و دلدادگی به میهن اسلامی با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» آغاز شد. (ادامه)
بیشتر افراد جامعه تجربه خشمگین شدن با درجات متفاوت آن را دارند‌‌ اما نکته قابل تأمل این است که فقط تعداد کمی از افراد شیوه‌های پیشگیرانه و روش های مقابله با خشم را آموخته و در زندگی خود به‌ کار می‌گیرند.

در روز سیزده فروردین طبیعت درمانی کنید/ راهکار مهم کنترل خشم(خبر)
بیشتر افراد جامعه تجربه خشمگین شدن با درجات متفاوت آن را دارند‌‌ اما نکته قابل تأمل این است که فقط تعداد کمی از افراد شیوه‌های پیشگیرانه و روش های مقابله با خشم را آموخته و در زندگی خود به‌ کار می‌گیرند. (ادامه)
شمال نیوز : در سال‌های اخیر نه تنها گام موثری برداشته نشد بلکه هر سال بر تعداد این حرفه‌گران افزایش می‌یابد به گونه‌ای که برای جلوه دادن مصیبت معیشت خود نوزدان و کودکان دو ساله را بر کول خود و زیر پایشان می‌خوابانند تا دل شهروندان را به رحم آورند و پولی به جیب بزنند..... سرگردانی متولیان استان مازندران در ساماندهی متکدیان !
شمال نیوز : در سال‌های اخیر نه تنها گام موثری برداشته نشد بلکه هر سال بر تعداد این حرفه‌گران افزایش می‌یابد به گونه‌ای که برای جلوه دادن مصیبت معیشت خود نوزدان و کودکان دو ساله را بر کول خود و زیر پایشان می‌خوابانند تا دل شهروندان را به رحم آورند و پولی به جیب بزنند.....(ادامه)
بازیگر زنی که جزو خانواده شهدا است +عکس
آزاده زارعی تصاویری از اجساد مطهر دایی‌های شهیدش را منتشر کرد.(ادامه)
پیامک ویژه شهادت امام رضا (ع)
(ادامه)
شعر/ یمن؛ طلیعۀِ نور
مثنوی عاشورایی «یمن؛ طلیعۀِ نور» تقدیم می‌گردد به‌تمامی منتظران راستین ظهور حضرت بقیة الله الاعظم، مهدی موعود (عج) و به‌ویژه سردار دلیر لشکر اسلام، علمدار زینب به جنگ دمشق، سپهبد سلیمانی آن مرد عشق.(ادامه)
الهام چرخنده: به نقشم افتخار می‌کنم
الهام چرخنده در پایان خاطرنشان کرد: سریال "حانیه" بر اساس خاطرات جمعی از انقلابیون تهیه شده است و بیشتر شخصیت‌های آن واقعی هستند.(ادامه)
رقیه توسلی همیشه خدا را می شنوم(يادداشت)
رقیه توسلی(ادامه)
جدایی یک بازیگر از شوهرش+عکس
یک زوج هنرمند به زندگی مشترک خود پایان دادند. (ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
کش و قوس خسته‌کننده آوای باران
(ادامه)
گاف سریال آوای باران
گاف در فیلم ها و سریال های تلویزیونی بخشی از جذابیت های حاشیه ای تولیدات رسانه ای در فرهنگ و ادبیات ما ایرانی ها شده است.(ادامه)
خانواده، مبهوت گستاخی های بیتاست، دخترک انگار نه انگار که دارد با پدر و مادرش حرف می زند، تیتراژ پایانی سریال که پخش می شود، دختر نوجوان خانه می گوید: ˈحالا هی بگید تو حرف گوش کن نیستی، ببینید بچه های مردم چیکارا می کنند ...ˈ پدر آوای باران کجاست؟
خانواده، مبهوت گستاخی های بیتاست، دخترک انگار نه انگار که دارد با پدر و مادرش حرف می زند، تیتراژ پایانی سریال که پخش می شود، دختر نوجوان خانه می گوید: ˈحالا هی بگید تو حرف گوش کن نیستی، ببینید بچه های مردم چیکارا می کنند ...ˈ(ادامه)
آوای باران یا آوای وقاحت؟
اما سهیلی زاده این رمان معروف را هم هندی کرده است و به جای پسربچه داستان که الیور نام دارد...(ادامه)
بازیگر حریم سلطان در یک سریال ایرانی؟
(ادامه)
الیورتوئیست ایرانی ساخته شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
رمانی که نذر بیمار «ماه عسل» شد
(ادامه)
پیامک های ویژه پیشواز از ماه محرم
(ادامه)
ندایی درونی به او فرمان برخاستن داد و... برخاست. گره نخ از مشبك ضریح سر خورد و جلوی پایش بر زمین افتاد و او شگفت‌زده در خود نگریست كه بر پای خود ایستاده است. جوان فلج كه با توسل به امام رضا(ع) شفا يافت
ندایی درونی به او فرمان برخاستن داد و... برخاست. گره نخ از مشبك ضریح سر خورد و جلوی پایش بر زمین افتاد و او شگفت‌زده در خود نگریست كه بر پای خود ایستاده است.(ادامه)
پیامک ( اس ام اس) مخصوص شب قدر
(ادامه)
10زن خبرساز در حوادث پس از انتخابات88
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.